Regulamin


 Regulamin Sklepu z angielskimi kosmetykami samochodowymi

Produkty

  1. Wszystkie dostępne w Sklepie z angielskimi kosmetykami samochodowymi  produkty są nowe, legalnie wprowadzone na polski rynek, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Posiadają również gwarancję producenta (obowiązującą na terenie Polski).



Warunki zakupu i zamówienia


1. Każde zamówienie można złożyć za pośrednictwem strony internetowej www.autogloss.pl



2.Zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego  mogą składać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.


3. Dokładność wypełnienia formularza rejestracyjnego (podanie w szczególności adresu wysyłki, telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail) ma znaczący wpływ na szybkość realizacji Państwa zamówienia i wysłania potwierdzenia. Brak w/w elementów może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówień.

4. Każde złożone zamówienie jest potwierdzane poprzez pocztę elektroniczną. Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią wysłanego listu, sprawdzenie czy dane w nim zawarte są poprawne oraz ewentualne informowanie sklepu o nieprawidłowościach czy błędach.

5. Potwierdzenie drogą mailową powinno zostać wysłane do Państwa w ciągu 24 godzin. Jeżeli po upływie tego czasu nie otrzymają Państwo listu z potwierdzeniem, oznacza to, iż zamówienie nie zostało zarejestrowane w sklepie. W takim wypadku uprzejmie prosimy o ponowne złożenie zamówienia i kontakt mailowy.

6. Firma zobowiązuje się informować o wszelkich brakach zamówionego towaru w magazynie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji złożonego zamówienia.

7. Oferowane przez sklep produkty wycenione są w złotych polskich. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (tzn. zawierają podatek VAT). Ceny przypisane do produktów są wiążące w chwili złożenia przez Państwa zamówienia. Jednocześnie informujemy, iż sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów, wprowadzania nowych towarów do oferty, rozpoczynania i zawieszania akcji promocyjnych w Sklepie bądź ich modyfikacji.

8. Koszty związane z dostawą towarów są proporcjonalne do ich wagi.


9. Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy zamówionych produktów podczas składania zamówienia (przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź kuriera Firmy UPS.)

10. W sytuacji wystąpienia problemów uniemożliwiających całkowitą bądź tymczasową realizację zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do jego wstrzymania oraz zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Klienta o zaistniałym fakcie.

11. Zamówione produkty wysyłane są na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany adres dostawy.

12.Klient ma możliwość wyboru sposobu płatności za zamówione przedmioty (zapłata gotówką przy odbiorze bądź przelew na wskazane konto).


13. Sklep  nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producenta oraz ewentualne błędy w opisie produktów. Zastrzegamy, iż opakowania produktów mogą nieznacznie różnić się od tych na zdjęciu.


Przesyłki

1. Sklep zapewnia staranne pakowanie wszystkich przesyłek, w taki sposób aby otrzymane produkty dotarły do Państwa w nienaruszonym stanie.


2. Informujemy, iż przed odbiorem przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie  nie zostało uszkodzone w czasie transportu. W przypadku, gdy przesyłka wygląda na uszkodzoną, Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki. Należy również (w obecności kuriera) sporządzić tzw. protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem.



3. Warunkiem koniecznym rozpoczęcia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia bądź okradzenia przesyłki w trakcie transportu jest w/w protokół.



Zwroty i reklamacje zamówionych towarów

1. Warunkiem koniecznym do reklamowania bądź zwrotu zakupionych produktów jest posiadanie i okazanie dokumentu potwierdzającego zakup w sklepie pit-stop.auto.pl reklamowanego towaru.

2. Informujemy, iż zgodnie z prawem mają Państwo możliwość zwrotu, wymiany oraz składania reklamacji w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (decyduje data stempla pocztowego).

3. Wszystkie złożone przez Państwa reklamacje zobowiązujemy się rozpatrywać niezwłocznie po ich otrzymaniu.

4. Aby złożyć reklamację Klient powinien skontaktować się z firmą

Morawski-Hurt Marek Morawski
ul. Wrocławska 7
55-220 Jelcz-Laskowice NIP 895-000-07-86
tel. 71 318-88-66

5. Kupujący zobowiązany jest zwrócić towar Sprzedającemu w stanie nienaruszonym (produkt nie może posiadać śladów użytkowania, otwarcia, odpakowania lub uszkodzenia) wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz numerem konta, na które ma zostać przelana kwota za zwrócone produkty. Zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru.

6. Klient zobowiązany jest bezpiecznie zapakować zwracane produkty oraz dołączyć wymieniony w punkcie 1. dowód zakupu towaru w sklepie (rachunek, faktura).

7. Koszty związane z dostawą i odesłaniem towaru do sklepu nie podlegają zwrotowi.

8. W razie wystąpienia wątpliwości co do odpowiedniego stanu odesłanych produktów firma "Morawski-Hurt Marek Morawski" zastrzega sobie prawo wstrzymania przelewu zwrotnego, do chwili otrzymania raportu z wykonanej ekspertyzy towaru.

9. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych wysyłanych za pobraniem.

 

Newsletter
Zapisz się do newslettera a o najnowszych promocjach dowiesz się jako pierwszy!
Filmy
Pierwsze zdanie w opisie produktu (czerwony kolor czcionki) zakończone zwrotem TAK TO DZIAŁA pokaże jak stosować dany preparat i jakie są tego efekty.



katalog  sklepów




PŁATNOŚĆ

Płatność przelewem na konto lub za pomocą Przelewy24